هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

دخترم خوابه!!!!!!!!

1392/3/10 14:01
نویسنده : مامان مريم
241 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مامان ميخوام عكسات رو موقعي كه تو خواب نازي برات

بزارم .اول بگم كه شب نهايت 9/5 - 10  خوابي. وصبح 7/5-8 بيدار

ميشي. شب بعد از اينكه خوابيدي ميزارمت روي تخت خودمون و

اطرافت متكا ميزارم آخه خيلي توي خواب وول ميخوري و 180 درجه

ميچرخي و  يه جانميموني و وقتي خواستيم بخوابيم توي تخت خودت

نقل مكان ميكني.

يه موقع هايي نيمه شب با صداي گريت بيدار ميشم ميبينم كه ميخواي

غلت بخوري ولي خيلي جات نيست و  تو خواب نق نق  ميكني.آخه گلم

نميدونم گردنت يا بدنت درد نميگيره!!!!!!!!!!!

 

انواع مدلهاي خواب دخملي


 

 

 

خواباي خوب ببيني عروسكم

 

 

 

26.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
10 خرداد 92 21:42
ای جانم خاله
عزیز دلم چقدر ناز خوابیدی شما

مریم جون چه خوب که توضیح دادی مدل خواب خانم گل رو
آخه من فکر می کردم فقط علیرضا تو خواب این قدر غلت می زنه
قربون آرمینا جون با اون حلقۀ نازش



خدا نكنه عزيزم الهام جون به نظرم همه بچه ها مثل هم باشن حتي توي خواب
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 17:22
من دوباره اومدم مدل های خواب و ببینم
آخه خیلی معصومانه ست



خوش اومديد
مامان اریانا
18 خرداد 92 20:12
سلام .البته این پست رو من قبلا هم دیده بودم ..دلم نیومد نظر ندم .چه ژست های میگیره فسقلی ..الهی خدا حفظش کنه و ایشالا همیشه با ارامش بخوابه و ناز با خنده زیبا از خواب بلند شه


مرسي عزيزم