هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

تولد 7ماهگي

1391/12/11 13:00
نویسنده : مامان مريم
310 بازدید
اشتراک گذاری

x5.gif

 totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

 

عزيز دل مامان7 ماه از وجود نازنينت تو خونمون

 

 

ميگذره و من وبابا خيلي خوشحاليم به خاطر

 

 

داشتن وروجكي مثل شما چون هر روز

 

 

شيرينتر  ودوستداشتني تر ميشي.

 

 

الان شما خوابيدي بابا سر كاره.من هم عجله

 

 

دارم آخه فردا مهمون داريم دوست

 

 

باباييه.وفردا كلي كار دارم والان ميخوام برم

 

 

پيش عروسكم بخوابم فقط اومدم 7ماهگيت رو

 

 

تبريك بگم فرصت كنم ميام و آخرين عكسهاي

 

 

7ماهگيت رو ميزارم .

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامی مهتا
4 اسفند 91 17:14
مبارکهههههههههههههه
مامان حسنا
5 اسفند 91 17:04
خاله جون 7 ماهگیت مبارک عزیزدلم


ممنونم عزيزم
مامان پارسا و پوریا
6 اسفند 91 15:15
آرمینای گلم تولد 7 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم. انشاله تولد 7 سالگیت بعدشم 70 سالگیت. 700 سالگیم که دیگه اغراقه
انشاله صد سال زندگی شیرین داشته باشی عزیزم


ايشاالله عزيزم
مامان آناهیدمهربون
10 اسفند 91 1:07
درود مهربون خانم..شما ومهربون من همسنید گلم.. ایالا دوستای خوبی زاسه هم باشین!
راستی ما همشهری هستیم مامان جون؟


سلام عزيزم اراكي هستيد؟يا خوزستاني؟ببخشيد نميدونم به چه لهجه اي نوشتيد