هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

ترس ونگراني مامان....

1391/11/23 20:05
نویسنده : مامان مريم
264 بازدید
اشتراک گذاری

تازگيها مطلبي ميخوندم درباره (دور از جونت)خفگي نوزادان تو خواب .وحشت برم داشت وترسيدم باتوجه به شيطنت هايي كه از دخملي ديدم خيلي نگرانم حالا ميگم منظورم چيه.

مواقعي كه بابايي شب كاره ما توي تختامون نميخوابيم و ميايم جلوي تلويزيون.بعد از اينكه شما رو خوابوندم رفتم كه واست پتو بيارم تا رفتم و اومدم ديدم اينجوري شدي

از روي دست رفتي روي شكم و دمر خوابيدي.قبلا  پيش اومده بود كه خواب بودي و ميخواستي غلط بخوري كه جلوت رو ميگرفتم.

دوباره چند شب پيش تو تختت بودي كه نيمه شب انگار يكي گفت بيدار شو موقعي كه نگات كردم ديدم...

اين موضوع چند بار ديگه هم اتفاق افتاد.

اين شبا مامان خواب راحت نداره خمیازهو شب بارها و بارها بلند ميشم نگات ميكنم كه نكنه دوباره غلت بخوري آخه زبونم لال و دور از جونت ميگن يكي از علتهاي خفگي تو خواب دمر خوابيدنه.

از بس كه تو خواب ايندست اون دست ميشي و دست و پا ميزني كه پتو از روت كنار ميره كه مجبور شدم يه پتو بزرگ واست بزارم كه سنگين باشه ونتوني كنار بزني. ديشب گفتم نكنه خطر ناك باشه و عوضش كردم و پتوي خودت رو گذاشتم كه شب بيدار شدم ديدم از روت كنار رفته و صبح يكم بينيت خرخر ميكرد وآبريزش بيني داشتي.

نميدونم چكاركنم .به نظر خودم به خاطر اينه كه هميشه چه در حال بازي يا لباس عوض كردنت و يا حتي موقعي كه ميخوام پوشكت رو عوض كنم دوست داري رو شكم باشي.كه كلي مشكل آفرين شده.niniweblog.com

 

 

خيلي نگرانم.کلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 17:29
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما
رضوان مامان رادین
22 بهمن 91 19:11
عزیزم اینقدر نگران نباش...
راستش من سال گذشته که رادین کوچیکتر بود هر موقع بهش شیر میدادم رو شونه هاش میخوابوندمش یا دمر...راستش بهم میگفتن دمر بخوابون تا اگه رفلاکس کرد نپره تو گلوش...اما الان بر عکسشو شنیدم... اون مشکل هم برای بچه های یکی دو ماهه هست..آرمینا جون ماشا... دیگه بزرگ شده

مرسي عزيزم آرومترم كردي
مامان پارسا و پوریا
23 بهمن 91 11:25
سلام مریم جون. منم اراکیم. اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم؟


عزيزم با افتخار لينك شديد