هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

اولين قدمهات.....

1392/9/8 23:17
نویسنده : مامان مريم
209 بازدید
اشتراک گذاری

آرمينا 16 ماه و 4روزه

 

عزيز مامان امشب بعد از شام اومدم يكم تمرين كنيم

تا وايسادي تند تند راه رفتي .

اولش 4 قدم اومدي و افتادي.دوباره بلندت كردم 6 قدم اومدي و افتادي.خيلي عجله ميكردي وتند تند ميرفتي

و تعادلت رو از دست ميدادي.

وقتي ميافتادي دوست داشتي خودت بلند بشي

نميدونم بگم كه چند بار افتادي و بلند شدي.

تونستي تا 9 قدم راه بري. فدات بشم كه خيلي ذوق ميكردي

و خودت خيلي مشتاق و خوشحال بودي كه ميتوني راه بري.

يه چيزي يادم رفت بگم كه هنوز هيچي نشده ميخواستي

توپ رو با پات شوت كني .ميرفتي دنبال توپ بلند ميشدي و توپ

رو شوت ميكردي و ميومدي دنبالش.

بابا ميخواست بغلت كنه كه خيلي خسته نشي

ولي جيغ ميكشيدي كه بزاريمت زمين كه راه بري.

الان هم اينقدر خسته شدي كه خوابيدي.

چونكه تند تند راه ميرفتي نتونستم عكس خيلي خوبي بگيرم

و تار ميشد ولي كلي ازت فيلم گرفتم .

چند تا از عكساي بي كيفيت رو ميزارم كه اين پستت بدون عكس نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله کمیل و کیان
9 آذر 92 1:04
افرین عزیزم قربون خنده هات برم من خانومی شدی واسه خودت
مامان مريم
پاسخ
نظر لطفت داري عزيزم
سولماز
9 آذر 92 1:28
ای جانم تبریک میگم عزیزم قربون این خانم گلی برم من
مامان مريم
پاسخ
نظر لطفت عزيزم خدا نكنه
الهام مامان علیرضا
9 آذر 92 17:58
عزیزم خیلی خوشحال شدم که راه افتاد می دونید من فکر می کنم بچه تا احساس نیاز نکنه نه راه میره و نه حرف می زنه الان خودم با علیرضا همین مشکل و تو حرف زدن دارم بعضی وقت ها کلمات و میگه و مشخصه بلده ولی چون با ایما و اشاره منظورشو می رسونه به خودش زحمت نمیده به نظرم اون توپ خیلی موثره بذارید شوت کنه اجازه بدید خسته بشه اینطوری هم راحت می خوابه و هم خوشحاله از مفید بودن
مامان مريم
پاسخ
مرسي عزيزم باهات موافقمآرمينا هم واسه حرف زدن همه چيز رو با اشاره بهمون. ميفهمونه و ديگه زحمت نميكشه و يا مثلا آرمينا تا الان با چهار دست و پا رفتن خودش رو به همه جا ميرسون ولي اين چند وقت چند تا مهمون داشتيم كه بچه هاي يكم بزرگتر از آرمينا داشتن به راه رفتن اونا دقت ميكرد اون موقع بود كه سعي كرد بلند بشه.البته تنهايي خيلي تاثير داشت توي دير راه افتادن آرمينا
مامان پارسا و پوریا
9 آذر 92 23:14
وای وقتی تازه راه رفتن یاد میگیرن همش دوست دارن فرفره وار راه برن
مامان مريم
پاسخ
واقعا همينطوره