هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

خياطي با اعمال شاقه

1392/9/1 23:06
نویسنده : مامان مريم
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

حكايت خياطي با اعمال شاقه

حكايت خياطي كردن مامان همراه با شيطنتهاي آرميناست.

قبلا گفته بودم ميخوام برم كلاس خياطي آخه واقعا علاقه دارم

ولي هر بارتصميم ميگيرم ميرم چرخ رو ميارم پايين و

يكم خياطي ميكنم  ولي بعد از دو روز عاصي از شيطنتهات

چرخ رو جمع ميكنم

و دوباره پشيمون ميشم چونكه با وجود كنجكاويهاي زيادت نميشه

پاي چرخ نشست .

قيچي رو از جلوي دستت برميدارم بشكاف رو ميبري .

بشكاف رو از دستت ميگيرم جعبه نخ و سوزن رو ميبري.

درش رو محكم ميبندم كه باز نشه اينقدر ميكوبيش زمين كه باز ميشه.

دارم پارچه رو قيچي ميزنم از زير دستم ميكشيش.

پارچه زير چرخه دارم ميدوزم كه  يهو ميكشيش.

قبلا يه بار دستت گير كرد زير كاربر چرخ الهي بميرم كلي خون اومد .

تازه همش حواسم رو ميدم نزديك كه بياي با چرخ كار نميكنم .

خلاصه برنامه اي داريم باهات .

اگه هم ديدي حواسم بهت نيست غر ميزني و خودت رو ميندازي بغلم كه با چرخ كار نكنم .

تازگيها كه ميري اونور چرخ و باهام دالي بازي ميكني.اينجوري...

ويا پاي من رو از روي پدال كنار ميزني و پاي خودت رو ميزاري واينجوري...

 

جالب اينه كه پات رو بلند نميكني .با دست پاچه شلوارت و يا به دستت

پات رو بلند ميكني و روي پدا ل ميزاري .

واااااااااي من و بابا اينقدر به اينكارت خنديديم و تو هم اصل كاري به ما

نداشتي و همچنان تلاش ميكردي كه به پدال فشار بدي.

 

فداااااااي دختر كنجكاو و شيطونم بشم مــــــــــــــــــن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نونا
18 آبان 92 17:38
اون عکسش که پشت چرخ داره میخنده خیلی بامزستاینا الان کارشون کنجکاویه




بـــــــــــله دقيقا همينطوره كنجكاوي درباره همه چيز


مامان پارسا و پوریا
18 آبان 92 20:19
اَی وروحک. عکس پشت چرخ خیاطیشخیلی باحاله! خصوصی داری عزیز


مرررررررررررررررررسي حتما
رها
19 آبان 92 17:58
خیلی لذت بردم از وبلاگتون
خدا کوچولوی شیطون خوشگلت و واست شاد نگه داره
از طرف من کنین


ممنونم عزيزم لطف كرديد
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 آبان 92 18:44
نازی چقدر خوشملی هزار ماشاالله.


نظر لطف داريد عزيزم
خاله کمیل و کیان
22 آبان 92 15:47
دالی ارمینا جون چه ناز دالی میکنی.قربونت برم که هم کنجکاوی هم شیطون هم باهوش که هرکاری مامان میکنه باید انجام بدی شمام مثل من منم خیلی علاقه دارمخیلی نازی .عزیزم رمز 5050
مامان مريم
پاسخ
خدا نكنه عزيزم بله كلا آرمينا دوست داره هر كاري رو تجربه ميكنه و اول نگاه به ما ميكنه و خيلي زود ياد ميگيره
الهام مامان علیرضا
27 آبان 92 17:07
آفرین به مامان هنرمند دخترم میخواد خیاطی کنه مامانی بهش میدون بده دیگه
مامان مريم
پاسخ
بله دختر ما همه كاره اس چون هر كاري كه انجام ميديم دوست داره انجام بده