هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

ماكاراني خوردن.........

1392/8/12 23:42
نویسنده : مامان مريم
208 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرمينا عسلم 1 سال و3 ماه 8 روزه

 

و در اينجا يك  آرميناي ماكاراني خور حرفه اي داريم 

كه اجازه نميده مامان بده بخوره و به شيوه خودش

ماكاراني مورد علاقه اش رو ميل ميكنه.

بعد از اينكه ظرف رو روي زمين خالي كرد شروع به خوردن ميكنه

اينجوري................

 

يه چيز توي پرانتز بگم (اين زير پايي كه انداختم زير پات فكر نكني از اول اينجوري بوده هاااااااااا.

نه ....شسته و خيلي تميز بوده ولي بعد از يك بار نشستن شما روي اون اين بلا سرش اومد

چون بعد از اينكه ظرف رو خالي كردي سرش با با دستت همش رو له

كردي و مالوندي روش و بعد ميل كردي.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سولماز
13 آبان 92 0:20
نوش جونت عزیزم ماکارانی بهترین غذاست از نظر من حسابی از خوردنش لذت ببر


بله سولماز جون بهترين غذاست نه اينكه همسري ماكاراني دوست نداره شكر خدا دخملي ماكاراني خور از آب دراومد تا من تنها نباشم
مامان نونا
14 آبان 92 1:51
نوش جونت آرمینا جونم.بچه ها اکثرا ماکارونی دوست دارن .


آره همينطوره رايان جون رو ببوس
خاله کمیل و کیان
14 آبان 92 15:33
قربون غذا خوردنت بشم من نوش جووووووووووونت


خدا نكنه خاله مهربون مرررررررسي
مهسا مامان نورا
14 آبان 92 19:27
نوش جونت عزیزم خوشحالم که با شما اشنا شدم به ما سر بزنید.


بله حتما مررررررررررررسي از شما
الهام مامان علیرضا
15 آبان 92 9:25
نوش جونت عزیز خاله
وای یاد روزهایی افتادم که علیرضا اشتهای وصف ناشدنی داشت و همه اش بخور بخور
و من چه لذتی می بردم
آخه الان دیگه اصلا نمی خوره
منم یه پارچه دارم اوایل زیاد می شستمش ولی الان دیگه زیاد نمی شورم چون یه بار غذا می خوره فاتحۀ پارچه خوندست
راستی می تونی یه لایه از پارچه رو بندازی روی پاش تا روی لباساش هم نریزه


آره فكر خوبيه ولي مگه يه جا ميشينه كه پارچه بزارم روي پاش موقع خوردن بيشتر از اون چيزي كه ميخوره انرژي مصرف ميكنه
خاله کمیل و کیان
15 آبان 92 15:45
اپم


اومدم عزيم
خاله کمیل و کیان
16 آبان 92 13:55
مامانی نی نی داداشمه توضیح ندادم اما نوشته بودم عمه مطهره


بله الان ديدم
علامه کوچولو
16 آبان 92 21:26
سلام بانو
عزاداریهاتون قبول التماس دعا
امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس


حتما مرسي عزيزم