هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

انگور خوري...

1392/7/13 18:21
نویسنده : مامان مريم
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ديروز يه قسمتي از انگورهاي حياطمون رو چيديم كه نشستي

 

وسطشون و شروع كردي


به دونه چيدن و خوردن .البته خوردن كه نه .ميزاشتي توي دهنت و

 

مينداختي زمين.

 

 

البته بايد خيلي زود بقيه رو بچينيم چونكه زنبورها و گنجشكها امدن سراغشون و


حسابي حياط رو پر از دونه هاي  انگور كردن.

 

بابا يه بطري واست آب گرفت كه به خاطر شيرينيش خيلي دوست داري.


جاي  همه دوستان خالي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نونا
14 مهر 92 0:02
چه عکسای قشنگی از آرمینا گزاشتی

خوشم میاد بموقع عکس میگیری

شیطون بلا شده خوشگل خانم




لطف داري عزيزم فكر كن مثل يه شكارچي ميشينم تا عكسم رو بگيرم


خاله کمیل و کیان
14 مهر 92 13:18
ارمینا خوردنی تره قربونش بشم من


خدا نكنه عزيزم
سولماز
14 مهر 92 22:44
فداش بشم من نوش جونت عزیزم
قالب جدید هم مبارک باشه


خدا نكنه عزيزم مرررررررررررررسي گلم
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 12:24
روزت مبارککککککککککککککککک خانومی


مرسي عزيزم
الهام مامان علیرضا
17 مهر 92 12:12
فدات خاله جون
چه انگورهای خوشمزه ای

علیرضا هم عاشق انگوره



جاي شما و عليرضا جون خالي
مامان پارسا و پوریا
20 مهر 92 23:34
عزیزم. چقدر ناز شده.
بابا خوش به حالش با این عمش که واسش اسباب بازی میخره! پوریای طفلک من که حتی تبریک خشک و خالی تولد هم از عمه های بااحساسش نشنید!!!!!!!


واقعا ناراحت شدم چطور دلشون مياد من كه خودم برادر ندارم كه ببينم بچه هاشون چقدر عزيزه ولي عمه آرمينا ميگه بچه برادر خيـــــــــــــــــلي عزيز!!!!!!!