هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

دالـــــــــــي كردن پرنسس كوچولو......

1392/3/30 12:39
نویسنده : مامان مريم
252 بازدید
اشتراک گذاری

ميگم كه هر روز شيرينتر ميشي .تازگيها كه  دالي بازي رو ياد

  

گرفتي.اگه بخوام  بگم كه چطور ياد گرفتي .بايد بگم كه اون حلقه هاي

  

مورد علاقه ات رو ميگرفتم جلوي صورتم و از توي اون نگات ميكردم و

 

 

ميگفتم دالــــــــي و بعد ميذاشتيش جلويي صورتت و دوباره ميگفتم

 

دالـــــــــــــــي ....

 

از اين بازي خوشت اومد و اينجوري شد كه ياد گرفتي و اگه ما نزديكت


باشيم حلقه هات رو جلوي صورت ما ميگيري و ميخندي كه ما بگيم


دالــــــــــــــي

 

تا من يا بابا ميگيم آرمينا دالي....

 

فداي دستاي كوچولوت بشم دستت رو مياري جلوي صورتت.

 

اون موقع است كه دوست دارم بخورمت.

 

اگه اسباب  بازي يا هر چيز ديگه اي دستت باشه با اون دالي ميكني و

 

جلوي صورتت ميگيري ووقتي كنار ميزني از ته دل ميخندي.

 

فدات بشم كه دلم واسه خنده هات ضعف ميره.

 

 

 

polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gifpolices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif

polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gifpolices font objets objet 31 gifpolices font objets objet 31 gifpolices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif polices font objets objet 31 gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آجی سارا
30 خرداد 92 15:31
فدایه پرنسس کوچولو بشم من خدااااا.... این ک منو کشته با این اداهاش، نفسیییییییی اودمی



نرگس مامان باران قلنبه
31 خرداد 92 16:53
قربونت برم من خاله ریزه
چه بامزه دالی میکنه


الهام مامان علیرضا
31 خرداد 92 19:25
دالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آرمینا

ماشاله زرنگی و از هر چی دور و برت هست برای دالی کردن بهره می گیری



دقيقا همينطوره الهام جون
مریم (مامان آندیا)
1 تیر 92 19:30
سلام خانمی....مرسی به ما سر زدی..من لینکت کردم...


من هم لينكتون كردم
مامان پارسا و پوریا
2 تیر 92 10:33
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم. چقدر داره شیرین میشه


مرسي خاله جونم
مامان کمیل و کیان
17 تیر 92 12:35
فداتشم روز ب روز شیرین تر میش ها