هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

شيطنت هايي آرمينا 2

1392/3/25 12:32
نویسنده : مامان مريم
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

گفته بودم عكس ادامه شيطونيهات رو برات ميزارم .ولي توي پست

جدا گذاشتم .اينجا همون جاييه كه گفته

 

بودم ميري سراغ وسايل توي كمد تختت. همه  پودر و روغن و كرم و...

رو در مياوري يكم مزه ميكردي .يه سري

 

چيزهاي ديگه مثل دستمال مرطوب و شامپو بزرگ بودن نميتونستي در

بياري كه بعد از كلي تلاش و قبول

 

شكست بيخيال ميشدي و ميرفتي سراغ يه چيز ديگه .همه غنايمي كه

جمع ميكردي ميزاشتي جلوت.

 

مامان هم خونسرد دوربين به دست در حال ثبت لحظه ها

 

 

 

 اينجا رفته بودي زير صندلي و گير كرده بودي و نميتونستي در بيايي و

 و از ناچاري واسه اينكه به دادت برسيم گريه ميكردي

 

 

 

اينجا هم كه رفته بودي سراغ گلدان حسن يوسف يه شاخش رو كنده


بودي (البته اين عكس دو سه ماه پيشه)


 

 

 

 

ادامــــــــــــه دارد.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 16:43
ای آرمینای شیطون
همه جای خونه در تسلط خودته خاله
کرم و شامپو که خوردنی نیست عزیزم

قربون دخملی ناز



عزيزم از نظر آرمينا مزه همه چيز رو بايد چشيد
الهام مامان علیرضا
26 خرداد 92 13:27
مریم جون
من شما رو به یک نظر سنجی دعوت کردم
عزیزم اگه وقتشو نداری دلم نمیخواد معذب بشی
اگه دوست داشتی خوشحالم می کنی دعوتم و قبول کنی

بیا به وبم


چشم عزيزم الان ميام
مامان پارسا و پوریا
27 خرداد 92 11:27
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم