هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

پاي خوشمزه

1392/9/1 23:28
نویسنده : مامان مريم
205 بازدید
اشتراک گذاری

عكسا مربو ط به روزيه كه از نمايشگاه گل برميگشتيم .توي راه ديدم كه

شروع كردي به خوردن پات منم جورابت رو از پات در اوردم كه راحت

باشي . خيلي بامزه اينكار رو انجام ميدادي. من كه عاشق اين كارتم

خيلي دوست دارم ولي بابايي دوست نداره و هر موقع اينكار رو انجام 

ميدي به من ميگه نزار اينجوري كنه و پات رو از تو دهنت در مياري.


البته خيلي اينجوري نميكني دو سه باري توي خونه بود و يه بار كه توي

ماشين.

 


 

 

مامان فداي قند عسل  بشه با  اين كارهاي شيرينت.

 

 

يه عالمه بوووووووووووووووووس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی مهتا
7 خرداد 92 9:57
الهام مامان علیرضا
7 خرداد 92 10:47
عزیزم
میخواسته خوردن پاشو تجربه کنه
مامانی منم خیلی این حرکت و دوست دارم ولی علیرضا حتی یه بار هم این کار و نکرد که دلم خوش باشه


آره خيلي با مزه ميشن ولي آرمينا خيلي اينكار رو نميكنه
آقا احسان
7 خرداد 92 13:59
چه علاقه ای به پا داره این دخمل!!!!
مامان حسنا
8 خرداد 92 19:53
عزیـــــــــــــــــــــزم خاله جون پات خوشمزست