هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

يه مامان خوشبخت

1392/2/17 0:03
نویسنده : مامان مريم
233 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ،دخترم


به خاطر وجود نازنينت من خودم رو خوشبخت ترين وخوشحالترين آدم

روي زمين ميدونم.

 

 دليل بودن تو  بود كه مادر نام گرفتم .زماني كه از ته دل و با نگاه

 

مهربانت مَمَ صدايم ميكني و دستات رو به بالا به نشانه بغل كردن بالا

 

مياري مرا تا اوج آسمان ميبري.

 

تا اوج خوشحالي ،تا اوج دوست داشتنت.

 

حس شيريني ست حس مادري.حسي كه با هيچ چيز در دنيا قابل

 

 مقايسه نيست .

 

وجود گرم و شيرينت،صداي خنده هايت،صداي اَ اَ گفتنت ،صداي دَ دَ

 

گفتنت گرما بخش خونمون شده .

 

همه چيز رو دوست دارم .خانواده ام را بودن در كنار همسر مهربانم.

 

بودن در كنار دختر عزيزم.

 

خداوندا شكرت به خاطر زندگي خوبي كه به من دادي .شكرت به

خاطر همه چيز.

 

خدايا هردوشان رو به خودت ميسپارم  وازت ميخوام از هردو آنها خوب

 

محافظت كني.

 

 

 

 

 

بخواب كودك نازم ،بخواب عزيز دلم ،خوابت شيرين  باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
17 اردیبهشت 92 9:45
ای جانم چه ناز خوابیدی عزیز خاله.



مرس خاله
مریم(مامان آرینا)
17 اردیبهشت 92 14:12
امیدوارم همیشه خوابات شیرین باشه شیرین عسل
الهام مامان علیرضا
22 اردیبهشت 92 21:19
سلام
همیشه زودتر به روز می شدید
خواستم جویای احوالتون بشم
خوبید؟



مرسي عزيزم مسافرت بوديم اولن فرصت آپ ميشيم