هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

شعر مورد علاقه.....

1391/11/28 23:27
نویسنده : مامان مريم
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسك قشنگ من قرمز پوشيده

تو رختخواب مخمل آبيش خوابيده

يه روز مامان رفته بازار اونو خريده

قشنگتر از عروسكم هيچكس نديده

 

اين شعر رو خيلي دوست داري ووقتي واست ميخونم با حالت جالبي مامان رو نگاه ميكني و منم اينجوري ميشمنیشخنداز ذوق اين كه دوست داري ومشتاقيماچ

totalgifs.com barrinhas gif gif line10.gif

 

اينم عكس العملت موقع خوندنت

totalgifs.com barrinhas gif gif line10.gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif line10.gif 

فدات بشم كه هميشه پات تو دستته و مامان دوست دارم بزاريش تو دهنت كه وقتي اينجوري ميگم بابا ميگه نه  اصلا خوب نيست كه اينجوري كنه ولي من دوست دارمچشمک

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

mosayeb
28 بهمن 91 16:25
سلام باافتخارلینک کردم
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 20:21
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:59
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


چشم عزيزم حتما
اس ام اس های عاشقانه
29 بهمن 91 22:42
آخرین اس ام اس ها و جملات عاشقانه را در وبسایت ما دنبال کنید . منتظر حضور گرم شما هستیم .
مامان حسنا
30 بهمن 91 17:29