هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

اولين غذا خوردن

1391/10/12 0:38
نویسنده : مامان مريم
266 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره شما هم غذا خوردی البته فعلا نشاسته و فرنی که با آرد برنجی که خودم واست درست کردم.

خوشحالم که میتونم بهت غذا بدم آخه خیلی ناراحت میشدم وقتی که ما غذا میخوردیم نگاهت به قاشق ما بالا و پایین میرفت.

ميدونم زوده و بايد تا 6ماهگيت صبر ميكردم ولي آخه اين ماه  اضافه وزنت خیلی کم ّّبود .

 وقتي دكترت گفت  فقط 400گرم وزن اضافه كردي خيلي ناراحت شدم .شير خوردنت خوبهniniweblog.com

 

فكر كنم به خاطر اينه كه خيلي شيطوني ميكني و  بازي و فعاليتت

زياده .دائما در حال دست و پا زدنniniweblog.comو غلت خوردني يه لحظه  بدون حركت و آروم نمیمونی.

خلاصه اينكه مامان وبابا تصميم گرفتيم كه با يكي دو  قاشق شروع كنیم تا عسل ماماني اشتهاش باز بشه .

عزيزم خوب غذا بخور تا تپل بشيniniweblog.comالبته واسه من تپلي خيلي مهم نيست اول دوست دارم سالم باشي و اينكه حداقل ماهيانه 1كيلو رو اضافه كني .

از مزش خوشت اومده بود وبا اشتها میخوردی .

 

اینم عکساشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونت بشه مامان جان.

البته روز اول خوب خوردی  دیروز که واست فرنی درست کردم نخوردی و صورتت رو برمیگردونددی.

خیلی ناراحت شدم و نگران از اینکه نکنه دیگه نخوری و خوشت نیاد ولی امروز که دوباره بهت نشاسته دادم خوردی ویکم امیدوار شدم

بدون که مامانی خیلی دوست داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)