هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

دومین میلادت مبارک...

1393/5/3 2:24
نویسنده : مامان مريم
295 بازدید
اشتراک گذاری

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

هدیه از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
بهترینم تولدت مبارک

دوسال گذشت.دو سال گذشت از زمانی که یه نوزاد کوچولویی بودی که واقعا میترسیدم بغلت کنم .میترسیدم از دستم بیفتی.دوسال پیش همچین شبی ساعت 5/25 دقیقه صبح همزمان با اذان صبح چشمای زیبات رو به دنیا باز کردی .

و اومدی و شدی همه چیز من و بابا .

اومدی و شدی شیرینی زندگی ما

.اومدی و شدی هستی ما.

اومدی و شدی زندگی ما.

دردونه ما تولدت مبارک.

ان شالله جشن تولدت رو دو هفته دیگه میگیریم .

الان هم در تدارکات آماده کردن جشن هستیم. 

یکشنبه یه سفر کوتاه به میریم خوزستان .

وقتی برگشتیم جشنت رو میگیریم .

فعلا بای بایبای بایبای بای

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
3 مرداد 93 13:20
تولدت مبارک آرمینای عزیزم شما خسته نباشی مریم جون از دوسال تلاش و همراهیت با این فرشته کوچولو ایشالا سفر خوبی داشته باشید و بتونید تولد خوب و با شکوهی برگزار کنید
مامان مريم
پاسخ
ممنونم از لطفت دوست خوبم .مرسی منم امیدوارم همه چیز خوب برگزار بشه
مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 93 1:12
گل دخملی تولدت مبارک
مامان مريم
پاسخ
ممنونم عزیزم