هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

هفته اي كه گذشت......

1392/7/23 3:12
نویسنده : مامان مريم
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر مو طلايي مامان  1 سال و 2 ماه و 19 ورزه

 

ســـــــــــــــــــــــلام عروسكم.اومدم چند تا از كارهاي شيرينت رو واست بگم

 

  آرمينا در حال خوابوندن  عروسك ني ني

همين جا يه چيزي بگم كه عروسكت رو به اسم ني ني ميشناسي .

ميگم :آرمينا ني ني كو؟ ني ني رو بيارش ...هرجا باشه ميري مياريش

و يا بهم نشون ميدي.

 

 

 اينجا بابايي رفته بود توي حياط كه بدو رفتي دنبالش

ديدم نيستي كه اينجوري مچت رو گرفتم

تا صدات زدم خوشحال شدي و بدو اومدي سمت من و به سمت در

اشاره ميكردي و باي باي كردي .

يعني اينكه بريم بيرون.

 

 تازگيها اگه بشينيم پاي كامپيوتر جاي وروجك مامان اينجاست!!!!!!!

اينقدر از صندلي و ما بالا ميكشي كه مجبور ميشيم بياريمت بالا

كه درعرض 1 دقيقه همه وسايل روي ميز بهم ميريزه .

البته بابا عادتت داده و ميارت روي ميز .

من كه زير بار نميرم بازنده

 

 

 و كاري كه امروز ياد گرفتي و يه سره انجام ميدادي .

من و بابا  هم كهتعجب

(اگه ميبيني خونمون خالي شده آخه فرشامون رو يه هفته ايه كه

 داديم قالي شويي حالا كو تا بيارن)


 

  

  اين توپ رو تازه واست خريدم خيلي دوسش داري .

موقعي كه اومديم خونه كلي  ذوق كردي و باهاش بازي كردي

البته تازگيها خيلي به توپ علاقه مند شدي و خيلي قشنگ واسون پرت

 ميكني و بازي ميكني

  تا ميگم آرمينا توپت كو ؟توپت رو بيار  زود ميري و مياريش.


 

 

 اين روزا خيلي شيرين شدي و منظورمون و حرفامون رو خيلي خوب

درك ميكني وخيلي دختر خوب و حرف گوش كني هستي .

دو سه روز ديگه با مامان جون اينا ميريم شهرمون  يه هفته يا 10 روزي

نيستيم و با عمه اينا برميگرديم.

بابا گفته نبايد خيلي بمونيد آخه خيلي دلش واست  تنگ ميشه ميگه

طالقت دوريتون رو ندارم .ميگه آخه الان اوج شيريني عروسكمونه .

راست ميگه.........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
23 مهر 92 8:00
فدای آرمینا جون عزیزم با این شیرین کاری ها

مریم جون به نظرم واسه دادن فرش هات به قالی شویی عجله کردی
شاید مجبور بشی مثل من تو دو سالگی آرمینا جون بازم بدی برات بشورن
البته من نمی دونم شاید شما هر سال فرش ها تون و می شورید


نه عزيزم ولي خيلي وقته كثيف شده بود و نميشد تا 1 سال ديگه صبر كنم .ولي راست ميگي دوباره بايد اون موقع بدم بشورن
سولماز
23 مهر 92 12:41
قربون این خانم ناز برم من

ایشالا که بهتون خوش بگذره

راستی قالب شماره 16 گرد بگیر خیلی کوچیک و مناسبه برای کیک اونجوری زیاد هم نمیخوری تا چاق بشی من خودم همیشه تو این قالب برای خودمون کیک درست میکنم




خدا نكنه گلم مرسي عزيزم حتـــــــــــــما


خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:47
عیدتون مبارک


عيد شما هم مبارك باشه
خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:47
وای پست گذاشتید بی خبرم اصلا چند روزه وقت ندارم شرمنده سر فرصت میام پیشتون


مرررررررررسي كه مرتب سر ميزنيد
خاله کمیل و کیان
26 مهر 92 12:44
قربون اون بازی کردن و لبخند برم با اون پاهای نازت


خدا نكنه عزيزم مرررررررسي
مامان نونا
28 مهر 92 20:48
آرمینا نانازی به ما سر بزنید


حتما ولي شما كه خيلي دير آپ ميكنيد
خاله کمیل و کیان
29 مهر 92 12:30
اپم خانومی


چشم ميام
سولماز
29 مهر 92 22:02



نرگس مامان باران
30 مهر 92 17:10
سلام عزیزم ماشالا خیلی با نمک شده
چه بامزه انگشتای پاشو میخوره
قربونش برم چه خوشگل نی نی ش رو میخوابونه


خودم هم خيلي پا خوردنش رو دوست دارم لطف داري عزيزم
خاله کمیل و کیان
1 آبان 92 14:03
عیدتون مبارک


عيد شما هم مبارك
ساراکوچولو
6 آبان 92 11:10
عزیزخاله فدای بازیگوشیهات...ماشالله بزرگ شدی ...اتفاقا ساراجون هم الان به عروسکهاش میگه نینی وهرجاعکس نوزاد ببینه میگه نی نی...اما حیف که اینترنت شهرماخرابه وکمی طول میکشه خطهاباز بشن..دعاکنید درست بشه


مرسي عزيزم انشالله كه زود مشكل حل بشه سارا جون رو ببوس