هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

اولين سالروز ورود تمام هستي مان

1392/5/3 18:42
نویسنده : مامان مريم
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  

 

 

 

 

در ستاره بارانِ میلادت

 


میان احساس من
تا حضور تو

 


حُبابی است از جنس هیچ

 

 


از دستان من
تا لمس نگاه تو



آسمانی است به بلندای عشق

 

 


جشن میلادت را به پرواز می روم

 

 

 

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

 

 


آسمانی که نه برای من

 

 


نه برای تو

 


که تنها برای “ما” آبیست


 

روز تولد تو روز نگاه باران

 

 

 


بر شوره زار تشنه

 

 


بر این دل بیابان

 

 


روز تولد تو


 

گویی پر از خیال است

 

 


یاس و کبوتر و باد

 

 


در حیرت تو خواب است

 

 

 

هدیه ای ازآسمان برای؛

 

 


روز تولدت رسید.



و دیدم هیچ چیز

 

 


جز عشق
لایق  تو نیست.

 

 

عزيزم، عزيز ترينم


 

تولدت مبارک



 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 18:59
فدای این دخملی ناز و خوش رو بشم من
تولدت مبارک خاله جونم
باید بگم که تولدت رو یادم بود و از صبح منتظرم مامان پست و بذاره که من بیام تبریک بگم
تولد...تولد....تولدت مبارک..
دوست داره هوارتا....
××××××××
مریم جون خسته نباشی
یک سال و نه ماه با آرمینا جون بودی
ایشالا تولد 120 سالگی دخملم



ممنونم از دوست خوبم مرسي عزيزم كه يادت بوده
مامان نونا
3 مرداد 92 19:34
Happy birthday dear Armina


مامان کمیل و کیان
3 مرداد 92 23:28
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


يه دنيا ممنون عــــزيـــــــزم
مریم(مامان آرینا)
4 مرداد 92 11:54
سلام عزیزم همین الان تو قسمت نظرات پیامتو خوندم امیدوارم بتونم کمکت کنم
عزیزم برای دامن 2متر پارچه رو حتما" لازم داری تا دامن پری از کار در بیاد برای لباسم نیمتر کافیه میتونه تترون یا ریون باشه ولی چرخ من دوخت پارچه های کشیو اذیت میکنه ولی پارسال برای آرینا از ریون استفاده کردم ولی امسال از ساتن و حریر استفاده کردم امیدوارم موفق باشی ولباسش همونی که تو ذهنته بشه
دخمل قشنگم تولدت مبارک تولد 120 سالگیتو کنار پدر ومادر خوبت جشن بگیری شاد و سلامت باشید


ممنونم عزيزم واقعا لطف كردي منم دومتر گرفتم ولير انگاري كمه فكر كنم يه متر ديگه ميخواد
الهام مامان علیرضا
4 مرداد 92 15:25
عاشقتم مریم جونم

تا اینجا هم به لطف دوستان خوبی مثل شماست که به من لطف داشتید.
خودم هم سخت در تلاشم برای جمع کردن رای
تو رو خدا بازم کمکم کنید
آخه خیلی تا اینجا زحمت کشیدم دلم نمیخواد هدر بره


باشه عزيزم حتما موفق ميشي