هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

حكايت آب بازي در حمام

1392/4/6 0:41
نویسنده : مامان مريم
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسس مامان 11 ماه و 3 روز داره



حمام رفتن اين بارت ماجراي جالب بود لبخند


امروز عصر كه  برديمت حمام اولش اومدم بزارمت توي وان آب كه بازي

 

كني ولي دوست نداشتي و محكم ميچسبيدي بهم كه بابايي گفت

 

بهش اصرار نكن ممكنه بترسه .استرس ولي وقتي با اصرار نشوندومت

 

توي آب......


واااااااااااااااااااااي اينقدر خنده دار شده بودي كه نگو يه سره محكم

 

ميزدي توي آب و آب بازي ميكردي سر تا پاي من رو كه خيس  كرده

 

بودي  و اين رو بگم كه يه دل سير آب خوردي. من كه مرده بود از


خنده و توي عالم خودت بودي تند تند ميزدي .از صداي آب و


پاشيده شدنش به اطراف خوشت اومده بود

 

اينقدر آب پاشيدي اينور اونور كه وان خالي شد و دوباره پرش كرديم و

 

ما نگران بوديم كه دستت درد نگيره آخه خيلي محكم ميزدي.

 

زماني كه خواستم سرت و بدنت رو  بشورم  مگه  رضايت ميدادي از آب

 

بياي بيرون نفهميم چطوري شستمت آخه همش ميخواستي دوباره آب

 

بازي كني و مجبور شديم يه بار ديگه بزاريمتتا بازي كني.


ما از يه طرف خندمون گرفته بودقهقهه  و از طرفي مونده بوديم متعجبتعجب

 

 

نه به اينكه اول دوست نداشتي بشيني توي آب و نه به اينكه آخر

 

راضي نميشدي از حمام بيرون بياي خيلي دوست داشتم از آب بازي

 

 

 

 

كردنت عكس داشته باشم ولي حيفآخ كه نشد اشكال نداره دفعه

 

 

 

 

بعدحتما عكس ميگيرم .

 

 

 

 دوســــــــــــــــت دارم يــــــــــــــــه

 

عالمــــــــــــــــــــــه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

علیرضا نوری
6 تیر 92 10:05
سلام خاله جون. من تو جشنواره تابستونی نی نی وبلاگ شرکت کردم. به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 179 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) لطفا این کد رو با همه سیم کارتهای موجود در منزل ارسال کنید الان بفرستید که یادتون نره آخه من خیلی دلم میخواد برنده شم اینم آدرس عکس تایید شده: http://www.niniweblog.com/images/festival92/179.jpg یک دنیا ممنون از لطفتون.
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 10:06
سلام مریم جون
آخه دوست داشته آب بازی کنه دخملی مون
علیرضا هم یه مدت همین طور بود اول به سختی می رفت حمام ولی بعدش نمی شد بیاریش بیرون



,
واقعا كه بچه ها همه مثل همن
علیرضا نوری(پسر مامان الهام)
6 تیر 92 10:53
لطف کردی مریم جون



خواهش ميكنم