هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

بعد از 2 سال برگشتم☺

1396/7/9 21:48
نویسنده : مامان مريم
469 بازدید
اشتراک گذاری
سلامی دوباره.
وای که چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده بود...واسه نوشتن خاطراتت و کارهات و شیرین زبونیهات و و و و..... که شاید الان از یادم رفته.چه حیف شد دوسال گذشت و نتونستم واست خاطره ای ثبت کنم.به خاطر مشکل که توی سیستممون پیش اوند بعدشم خیلی سختم بود عکسهای دوربین و گوشی رو بریزم رو کامپیوتر بعدش حجم کم کنم و .....
ولی خداروشکر نی نی وبلاگ به تلگرام وصل شد و کار ما راحت شد و از الان تصمیم دارم بیام و شروعی دوباره بکنم و دوباره واست بنویسم.
خیلی وقتها میاومدم و از اولین پست توی وبلاگت میخوندم و عکسهات رو میدیدم و از یادآوری خاطراتت خیلی ذوق میکردم.
خدا کنه فرصت کنم و تند تند بیام و بتونم بنویسم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)