هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

گردش زمستانی

1393/10/8 17:53
نویسنده : مامان مريم
605 بازدید
اشتراک گذاری

آرمینا 2 سال و 5 ماه و 5 روزه

 

 

بازم سلام نفس مامان.بوس

 

 

این روزا به خاطر اینکه هوا سرد شده و همیشه تو خونه ای

 

وقتی که ببینم هوا خوبه و واسه پارک رفتن مناسبه میریم پارک تا یکم بازی

 

کنی.

 

این جا هم یکی از اون روزا بود. حسابی دویدی و بازی کردی.

 

 

 

در ادامه مطلب همرا ما باشید....

 

 

 

یه روز تعطیل  رفته بودیم پارک آستانه.

 

 

 

بعد از پارک رفتیم سمت پیست اسکی اونجا برف اومده بود و رفتیم و یکم برف

 

بازی کردیم

 

البته هوا خیلی سرد بود.یکم موندیم و بعد رفتیم.

 

 

 

و بعد از اون رفتیم دهکده آبزیان و ماهی کبابی خوردیم

 

تو هم که عاشق ماهی  هستی.خوشمزه

 

 

 

درسته خیلی سرد بود ولی خوش گذشت.محبت

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

کوثر
8 دی 93 20:21
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان مريم
پاسخ
ممنونم عزیزم.حتما پیشتون میام
الهام
9 دی 93 15:52
نوش جون آرمینا جون چقدر تیپ زمستونیش بهش میاد تو این لباس جدید خیلی کشیده تر به نظر میاد ببوسش از طرف من مریم حون
مامان مريم
پاسخ
شما خیلی لطف داری عزیزم..مرررررررسی
مامان فرزانه
10 دی 93 16:48
چه موهای خوشگلی مامان مریم جون یه خواهشی ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی خواهش میکنم عدد74 رو به 1000891010 بفرست البته انگلیسی برات هزینه ای نداره ولی برای من یه دنیا ارزش داره من و دخملم به رای تو دوست خوبم احتیاج داریم تو رو خدا نگو ولش کن بابا منتظرتیم راستی به ماهم سر بزن تا عکسمون رو ببینی نظر یادت نره منتظریم رای بدی لطفا تا 18 دی وقت داره
مامان مريم
پاسخ
ممونم از لطفت.عزیزم دو رای برای شما فرستادم امیدوارم که برنده بشید
ایدا
10 دی 93 20:46
وایییییییییییییییییی من دارم یک عروسک میبینم یا بچه؟؟؟ عزیزم موهاشو چه خوش رنگه مثل یک عروسک خوشگل هستی عجیجم به وب منم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید
مامان مريم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری پشمات زیبا میبینه.حتما میام.
مامان فرزانه
11 دی 93 0:34
مرسی عزیزم انشالا یه جوری برات بجبرانم
مامان مريم
پاسخ
خواهش عزیزم
مات سارا
13 دی 93 22:54
عزيزم.....خوشبحالتون پيشتون برف مياد ماكه برف نميبينيم...يلدا گذشته مباركتون..
مامان مريم
پاسخ
اینجام امسال هنوز برف درست و حسابی نزده .یلدای شما هم مبارک باشه
زری
15 دی 93 16:11
سلام عزیزم ماشالاچه دخملی
مامان مريم
پاسخ
ممنونم از لطف شما