هستي مامان وبابا آرمينا هستي مامان وبابا آرمينا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

♥♥♥آرمينا جونمي♥♥♥

روز مرگیهامون

1393/10/6 23:48
نویسنده : مامان مريم
472 بازدید
اشتراک گذاری

آرمینا 2 سال و 5 ماه و 3 روز

 

.سلام گل دخترم .

 

باید بگم ببخشید که این همه با تاخیر اومدم.

 

.ببخشید که اگه یکم تنبل شدم .

 

و در اصل علت اینه که خیلی نمیزاری بیام  وبت رو بنویسم .

 

به محض  اینکه بیام پای کامپیوتر میخوای خودت بشینی  من رو بلند میکنی و

جای من میشینیخندونک

 

الان یه عالمه عکس داری که واست توی چند تا پست میزرام و بعد توی یه پست

 

مفصل در مورد شیرینکاریها و کارات مینویسم.

 

همچنان عاشق دفتر و مداد رنگیهات هستی.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب......

 

این عینک رو آجی مبینا بهت داده  خیلی دوسش داری

 

وقتی میزنی احساس خوشتیپی میکنیعینک

 

 

اینجام بهت گفتم ناز کن تا ازت عکس بگیرم. اینم مدل ناز کردنتهخندونک

 

 

یه روز رفته بودیم دهکده آبزیان ماهی کبابی بخوریم

 

 

اردکا رو دیده بودی و از پیششون تکون نمیخوردی.

 

 

پارک نزدیک خونمون

 

   

 

نماز خوندنت.فدات بشم با این چادر سر کردنتبوس

 

 

خوابهای شیرین و رنگی

 

 

اینم یه مدل دیگه خوابیدن.خنده

 

 

دخمل مداد به دستمبغل

 

فعلا بای بای .زود زود میاممحبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

افسون
7 دی 93 0:17
سلام عزیزم . ماشالله ! چه دخمل خوشگلی داری . خدا حفظش کنه سلامت باشه همیشه . بوسسسسسسسسسسس
مامان مريم
پاسخ
نظر لطب شماس.ممنون عزیزم
مامان 3جوجه طلایی
8 دی 93 11:55
هزار ماشاءالله به این دختر مو بور نازم.
مامان مريم
پاسخ
لطف داری عزیزم.ممنون
الهام
9 دی 93 15:47
سلام مریم جون وای که چقدر از اون ژست های پا رو پا گذاشتنش خوشم اومد هم تو خواب و هم تو بیداری عینک هم خیلی بهش میاد اون آدمک ها رو خودش کشیده؟تو سن آرمینا جون خیلی عالیه
مامان مريم
پاسخ
اون ژست پا رو پا گذاشتنش رو از مامان بزرگم به ارث برده نه اون نقاشی رو خودم کشیدم.هنر خودمه.
مامان پارسا و پوریا
27 دی 93 20:01
منم دلم یه کم روزمرگی می خواد!